vrijdag 15 april 2011

Hotels geregeld!

Eindelijk zijn dan nu ook de hotels geboekt.  Natuurlijk via Priceline, want je wilt natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Dat viel nog niet helemaal mee.   Ik ben al een paar maanden regelmatig aan het kijken en bieden.  Maar tot voor kort kreeg ik nul op rekest.

Ook bij betterbidding geregeld gekeken welke hotels werden gewonnen.  Maar het is karig tot nu toe en de prijzen zijn ook niet van het niveau als vorig jaar. 

Omdat we een week gaan, probeerde ik in het begin voor 7 nachten te boeken.  Dit lukte helemaal niet. En ik besloot de week in 2en te hakken.  De laatste dagen bij Fishermans Wharf.  De eerste dagen in de buurt van Union Square.

Het eerste hotel wat ik won was het Hyatt at Fishermans Wharf voor $120 per nacht. Volgens de site kost het $152 per nacht.  Niet een erg groot verschil, maar goed. Wel 4* hotel, voor minder doen we het niet ;).



Hier blijven we 4 nachten van 28 mei tot 1 juni.

Deze week heb ik voor de periode 25 mei tot 28 mei ook een hotel gewonnen.  Het Westin San Francisco Market (4*) is voor ons geboekt voor $160 per nacht, op de site is de prijs $254.  Dit verschil is dus wel iets groter.


Dus niet echt een werelddeal misschien, maar scheelt in ieder geval toch een leuk bedrag (zeker nu de dollar gunstig staat voor ons). 

Omdat we de eerste paar dagen in het centrum zitten (waar we leuk kunnen shoppen) heb ik besloten om de auto die we bij USAreisen hadden gehuurd voor de hele periode, toch maar vanaf de 28ste te huren.

Want de parkeerkosten liegen er niet om, en het scheelt dat toch.  De auto gebruiken we dan de eerste dagen toch niet.

Zondag de 29ste gaan we op familiebezoek in Escalon. Daar kijk ik ook echt naar uit!  Heerlijk al onze neven en nichten weer zien.  Wellicht ook nog even op visite bij oom Piet en tante :Lydia, maar dat hangt even van de tijd af.

Voorlopig is het nog een dikke maand wachten en genieten we hier heerlijk van het zonnetje. Het voorjaar is begonnen en de bollen staan vol in bloei, de Keukenhof is een gekkenhuis en dit weekend de mooiste file van Nederland, de Bloemcorso!!

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuk vooruitzicht! Natuurlijk ga ik jullie dames volgen, lijkt me heel erg leuk ;)
    Ik wens jullie alvast een hele goede reis en heel veel plezier in SF!

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen